Świąteczna Iluminacja na lodzie, czyli atrakcje, jakich w Brzegu jeszcze nie było!

– Pierwsze lodowisko w Brzegu
– Rodzinna gra miejska z wykorzystaniem aplikacji mobilnej
– Dużo zabawy i konkursów dla najmłodszych w świątecznej oprawie

Już od najbliższej soboty Urząd Miasta w Brzegu i Mondelez Polska zapraszają mieszkańców do odwiedzenia pierwszego w historii Brzegu lodowiska. To tylko jedna z atrakcji przygotowanych na okres okołoświąteczny. Nie zabraknie Rodzinnej Gry Miejskiej „Tajemnice św. Mikołaja i nie tylko”. Tym razem uczestnicy będą odkrywać bożonarodzeniowe zakamarki Brzegu z wykorzystaniem aplikacji mobilnej. Świąteczna Iluminacja startuje już 3 grudnia br. o godzinie 14:00 przed wejściem głównym Brzeskiego Centrum Kultury.

Tegoroczne wydarzenie będzie ogromnym zaskoczeniem, szczególnie dla stałych bywalców, bowiem władze Brzegu – wraz z partnerem imprezy, firmą Mondelez Polska – przygotowały niespodziankę, jakiej w naszym mieście jeszcze nie było: bezpłatne lodowisko!

Jesteśmy niezwykle dumni, że udało się zrealizować nasze plany i otworzyć pierwsze w historii Brzegu lodowisko – mówi Jerzy Wrębiak, Burmistrz Brzegu. To kolejny punkt na mapie miasta przygotowany z myślą o aktywnym spędzaniu czasu z najbliższymi. Jazda na łyżwach jest bowiem nie tylko doskonałą formą aktywności fizycznej w okresie zimowym, ale także pretekstem do wspólnego spędzania czasu i budowania wspomnień – dodaje.

Lodowisko ma powierzchnię 400 m 2 . Jednorazowo korzystać może z niego nawet 100 osób! Godziny otwarcia to 12:00-20:00. Na miejscu dostępna będzie także płatna wypożyczalnia sprzętu. Mieszkańcy Brzegu i okolic będą mogli korzystać z lodowiska do 6 stycznia 2023 roku, a potem również w okresie ferii zimowych, tj. od 13 do 26 lutego 2023 roku. Co istotne, w najbliższą sobotę łyżwy będą wypożyczane bezpłatnie. Wszystkich, którzy chcieliby mieć je na własność, zapraszamy do udziału w Rodzinnej Grze Miejskiej „Tajemnice Św. Mikołaja i nie tylko”. Organizatorzy przygotowali dla uczestników pakiety obejmujące: koszulki, mikołajowe czapeczki oraz numery startowe. Zwycięskie rodziny otrzymają – jak na imprezę na lodzie przystało – vouchery na zakup łyżew, które z pewnością przydadzą się w tym sezonie!

Aby wziąć udział w zabawie, wystarczy zgłosić się do organizatorów w dniu 3 grudnia br., zapisy ruszają o godzinie 13.00 przed budynkiem BCK, lub zrobić to elektronicznie już od jutra! Formularz dostępny jest na: http://swiatecznailuminacja.pl/gra.php – na e-maile czekamy do północy 2 grudnia br. pod adresem: gramiejska@agencjalime.pl Przypominamy, że do udziału zaproszone są zespoły składające się od 2 do 5 osób, z których co najmniej jedna jest pełnoletnia. Liczba uczestników jest ograniczona, w grze weźmie udział 40 pierwszych drużyn. 

Rodzinna Gra Miejska każdego roku gromadzi kilkadziesiąt zespołów, które nie tylko rozwiązują zadania i poznają Brzeg z jego magicznej, świątecznej strony, ale przede wszystkim znakomicie się bawią. Tym razem „Tajemnice Św. Mikołaja i nie tylko” mają nową formułę, bowiem uczestników poprowadzi specjalnie na tę okazję przygotowana aplikacja. To z niej dowiedzą się, gdzie znajduje się kolejny punkt, jakie jest polecenie i co należy zrobić, by je wykonać. Liczyć się będzie nie tylko znajomość bożonarodzeniowych tradycji, topografii miasta, ale także kreatywność i współpraca w zespole – a że jest o co walczyć, nie ulega wątpliwości!

Na uczestników Świątecznej Iluminacji Brzegu tradycyjnie czeka moc atrakcji, liczne konkursy z nagrodami oraz niespodzianki. Zobaczymy Motocyklową Paradę Mikołajów, która zainauguruje oficjalną część imprezy, chętne osoby zapraszamy do wzięcia udziału w warsztatach ozdób i przypinek świątecznych. Nie zabraknie energetycznych przebojów muzycznych, występu folkowego „Hej zagraj mi muzyczko, czyli od serca do ucha” oraz spotkania z ulubieńcami młodszych uczestników – krową Milką i misiem Lubisiem, z którymi będzie można wykonać pamiątkowe selfie. Punkt kulminacyjny wydarzenia to symboliczne rozpalenie światełek na ulicy Długiej. Dokonają tego zwycięzcy gry rodzinnej.

Świąteczna Iluminacja na stałe wpisała się w kalendarze mieszkańców Brzegu i okolic. Wiemy, że są tacy, którzy towarzyszą nam od pierwszej edycji i już odliczają dni do wspólnego rozpoczęcia sezonu bożonarodzeniowego – przyznaje z radością Joanna Wytwer z Mondelez Polska. – To właśnie ten blask kolorowych światełek na ulicach Brzegu od 12 lat zwiastuje wyjątkowe, pełne ciepła i rodzinnej atmosfery dni – dodaje. – Bardzo zależało nam, by zachować magiczny klimat miasta, a także podkreślić, jak ważna jest wspólnota lokalna, relacje, jakie łączą nas z sąsiadami i wydarzenia, które zostają w pamięci na zawsze.

Świąteczna Iluminacja to cykliczne wydarzenie, odbywające się od 2009 roku w okresie poprzedzającym Boże Narodzenie. Głównym inicjatorem jest firma Mondelez Polska, natomiast realizacją spotkania zajmuje się Brzeskie Centrum Kultury (BCK), wspierane przez Urząd Miasta Brzeg i burmistrza Jerzego Wrębiaka. Więcej szczegółów dostępnych jest na: http://www.swiatecznailuminacja.pl

* * *

O Mondelez Polska
Mondelez Polska jest wiodącą firmą branży spożywczej w Polsce, obecną na naszym rynku od 30 lat. Zatrudnia ponad 5600 pracowników i jest liderem na rynku czekolady i ciastek markowych w Polsce [1] . Bogata oferta firmy obejmuje marki takie jak: czekolady Milka, Toblerone i Alpen Gold, wafelki Prince Polo, batony 3BIT, ciastka Milka, OREO, belVita, Lubisie, Delicje, San, Łakotki, rogaliki i przekąski 7 Days oraz cukierki i gumy Halls. Mondelez Polska jest częścią rodziny firm Mondelēz International, Inc. Pod nazwą Mondelez funkcjonuje w Polsce od 2013 r.

O Mondelēz International
Mondelēz International, Inc. (NASDAQ: MDLZ) jest globalnym liderem w kategorii czekolady, ciastek, gum do żucia i cukierków. Firma z przychodami w wysokości około 29 miliardów USD w 2021 r., zachęca ludzi w 150 krajach na całym świecie do spożywania przekąsek w sposób odpowiedzialny. Jako właściciel kultowych marek, takich jak ciastka Oreo, belVita i LU, czekolady Cadbury Dairy Milk, Milka i Toblerone, cukierki Sour Patch Kids oraz guma do żucia Trident, odgrywa kluczową rolę w kształtowaniu rynku przekąsek na świecie. Mondelēz International jest członkiem Standard and Poor's 500, Nasdaq 100 i Dow Jones Sustainability Index. Więcej informacji jest dostępnych na stronie https://www.mondelezinternational.com oraz profilu firmy na Twitterze https://twitter.com/MDLZ

[1]Mondelez Polska za NielsenIQ: Panel Handlu Detalicznego; Cała Polska z Dyskontami (Food); Udziały w sprzedaży wartościowej w okresie IV 2020 – III 2021 w Kategorii Produktów Czekoladowych (suma Tabliczek, Pralin i Batonów, z wyłączeniem Batonów Chłodzonych) oraz w Kategorii Słodkich Wypieków (suma Ciastek Paczkowanych oraz Miękkich Ciastek o wadze do 75g).

Brzeg, 28.11.2022

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.